Translate

Tuesday 23 April 2013

Tired

Är trött och allämnt usch idag. Eller ja, mest nu sen jag kom hem iallafall. Känns lite som att jag kom hem och andades ut. Och nu sitter jag på soffan mätt och belåten och bloggar lite. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll men jag tror det blir att bara ta det lugnt, kanske hitta någon bok att läsa. Har ju ett nyårslöfte att läsa en bok i månaden, och jag har läst 3 nu..

Utöver detta så vill jag åka på semester, helst till Thailand men spanien går också bra. Nästa semester måste verkligen vara till Thailand. Synd bara att man "måste" vara borta så länge eftersom att jag har bara typ 28 dagar att ta ledigt på ett år eller något sånt.. Men jag får lösa något bra..

Ahja, nu ska jag sova eller nått, vi hörs imorgon. puss puss

No comments :

Post a Comment



Let's be friends!