Translate

Tuesday 30 April 2013

On the naughty step.

Okej jag har inte bloggat på år och dagar, ursäkt? nej det finns ingen. Lite så känns det, jag har haft en massa saker för mig, vart till Manchester och festat lite och sen legat bakis en dag och nu jobbat. Sånt är livet.Men jag kan iallafall bjuda på lite bilder från helgen.. här är ett par stycken.

Och ja det var Harry Potter tema, haha. Vi var 15 tjejer som drog ut och hade skit roligt. Och man får ganska mycket komplimanger när man springer omkring i skoluniform! haha. Iallafall så åkte vi tåg till Manchester och checkade in på hotellet, vi hade lägenheter så jag, Danielle och Kerry delade på en..

Och efter vi fixat oss och druckit lite vin inne på rummet så tog vi en (fyra) taxis till en jätte mysig italiensk restaurang som jag inte kommer ihåg nament på. :( men maten var iallafall JÄTTE god! Och sen bar det av ut. Hade jätte roligt.




No comments :

Post a Comment



Let's be friends!