Translate

Monday 22 April 2013

Justin Bieber

Så välkommer till Sverige får man väl säga, eller det kanske man bara kan säga om man är i landet själv? Jag vet inte men Justin Bieber är iallafall i Stockholm och ska ha konsert ikväll? TRor jag, jag vet inte riktigt när men jag läste iallafall att han var i globen under dagen. Och jag läste också att en tjej svimmade.

Den här tjejen fick alltså typ slag och sparkar så hon svimmade, för att få SE Justin Bieber, inte ens prata med honom, inte se honom sjunga, inte något kul alls, bara typ se en skymt av honom. Se honom gå förbi med en rånarluva på huvudet.

För det färsta är det inte att gå lite för långt att ens uppsöka hans hotell och stå utanför och vänta på att han kanske ska komma ut. Tänk om han hade tänkt stanna inne hela dagen, hade ni stått där hela natten också då eller? lägg av!

Jag tycker verkligen att ni tjejer får ta och skärpa er. Ni gör bort er. Ni kommer se tillbaka på er själva om 5 år och undra vad ni höll på med egentligen. Han tror att han är för cool för att prata med vanligt folk, han är förmodligen ett rövhål och han säger endast hej till er för att ni betalar hans lön. så. Någon måste ju säga det som alla vi "Icke troende (HAHA)" tänker.

Och nej, ni böher inte börja gråta nu. det är bara mina åsikter.

TA ER SAMMAN FÖR FAN TJEJER! LUGNA NER ER ETT PAR HEKTO VA!
Och nej, Justin Bieber är inte som en gud.


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!