Translate

Wednesday 20 March 2013

Näthat

På min tid (hahah usch vad gammal jag är) så fanns deti nte speciellt mycket näthat, kanske man börde vara ganska glad över. Klart man fick sig en skopa på Lunarstorm någon gång då och då. Men ingenting som i närheten av vad vi har idag. Och jag vill faktiskt ta upp detta en snabbis..

Jag tycker inte att det finns något fegare än näthat, när jag var ung så gick vi iallafall upp tillvarandra och kallada varandra för saker, eventuellt gick bakom ryggen (vi är ju tjejer after all) men när man blev ifrågasatt så var det inget man nekade till. Man stod för det man sa och så var det med det.

Vad är det för jävla skit folk håller på med idag, gömmer sig bakom att vara anonym. Vågar du inte stå för det du säger så säg ingenting alls. Och så är det ju också lite så att har man inget snällt att säga så håller man käften. Det finns väl ingen ursäkt för att bete sig som ett jävla småbarn bara för att man kan?

Man kommer ingen vart genom att bete sig sådär.

Skärpning tjejer!


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!