Translate

Saturday 2 March 2013

Buys bee

Idag har jag fått så otroligt mycket gjort känns det som, vaknade redan vid halv 8. gick till gymmet och kom tillbaka hit vid 11 för att en kille som visade sig vara våran granne skulle fixa värmepumpen. Och sen drog vi ut med en gång, gick en liten promenad och åt lunch ute.

Efter detta åkte vi och handlade lite nytt till lägenheten, handdukar och lite sånt, köpte nya glas och en jätte fin hand gjord vas. :) Kom hem och började genast med städningen, haha. så nu har jag skrubbat hela köket fläckfritt, och imorgon är det sovrummet och badrummet som gäller! Jag är på hugget just nu känner jag! hahahaha.

Och nu ska jag iallafall äntligen andas ut och äta en toast och titta lite på tv. För imorgon kör vi igen.

Här är lite bilder ifrån dagen. :)




No comments :

Post a Comment



Let's be friends!