Translate

Saturday 2 February 2013

this day,

Haha jag gick ju iväg för att klippa håret förut? gick ju sådär, kommer in hos frisören och frågar om man måste boka tid, då säger dom ja, och det är helt fullt där inne, alla som jobbar där är sjukt snygga och har världens finaste hår, det typ luktar pengar där inne. haha.

Hörde inte vad tjejen jag pratade med sa alls för det var musik på och allt, men ska iallafall boka en tid, bokar en tid för den 6e, visade sig vara mars?! hur jävla fullbokad kan en salong vara! Ah iallafall. sen kom det - vad är ditt telefon nummer..? bra där, jag har ingen telefon liksom. så efter typ 5 minuter av konstiga blockar från dessa snobbiga töser så gick jag iallafall..

Gick ner på stan och klippte mig, en tjej som heter Katie eller något klippte mig, skit fint var det, och alla där inne var normala och goa typ. inga jävla snobbiga fasoner här inte. Men det blev iallafall jätte bra och jag är super nöjd. för 3e gången i mitt liv efter att jag klippt mig. Och fick nån hår behandling också, som verkligen hjälpte! och hela altet kostade 410kr. vilket kap!

Efter det gick vi och åt kina mat, så nu är jag så mätt så jag håller på att spy, fast det var 3.5 timma sen. aldrig mer.


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!