Translate

Tuesday 5 February 2013

Samsung Galaxy S2

Och så har jag äntligen köpt en telefon, vart telefonlös i 8 månader eller något, haha, eller ja, om jag ska vara helt ärlig så har jag ju en telefon, men jag gillar den inte, och den är ganska gammal, den kom ut samtidigt som den första Samsung Galaxy, så den är inte android och man kan liksom inte göra så mycket med den. haha. men igår bestämde jag mig för Samsung Galaxy S2.

Tänkte köpa Note2 eller S3 först, men gillar inte S3 för att den är så rund typ. gillar mer de fyrkantiga modellerna. så s2 fick det bli, den blir levererad till kontoret redan imorgon. Och så köpte jag ett sånt här skal också, sjukt fint. älskar att det är vitt, stilrent liksom. :) elegant. det är sånt vi gillar.


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!