Translate

Tuesday 19 February 2013

jag vet !

Hej på er,

Jag vet att jag inte bloggat bra idag, och inte på sista tiden heller, men det har bara vart så himla mycket, vet inte riktigt vad det är som händer med mig, men jag tycker iallafall inte om det. De senaste 2 veckorna har jag känt mig väldigt arg, och min hjärna har liksom inte hängt med.

I fredags så tappade Carl en Fanta flaska i golvet, jag tog med den in i vardagsrummet, och öppnade den som om den aldrig blivit tappad i golvet, såg att det rann ut fanta över hela bordet och mig och min nya telefon, men det tog säkert 5 sekunder innan min hjärna fattade vad som hade hänt. Det är det jag menar med att min hjärna inte riktigt hänger med.

Och det är samma sak i jobbet, och detta är något som jag verkligen stör mig på, eftersom att det får mig att se dålig ut. Tar även åt mig väldigt personligt av allting just nu. Så tårarna och islan är alltid runt hörnet. Men jag vet inte vad det är som är felet riktigt. För då skulle jag såklart göra något åt saken.

Men jag ska försöka blogga bättre, kanske är lättare att blogga på morgonen nu också när jag går upp tidigare och så. Jag ska ge det ett försök. Och hoppas ni har lite tålamod med mina försenade vinter depperier.

Ha en jätte bra kväll nu, jag ska själv lyssna lite på musik och ta det lugnt.

Haha, titta vad jag hittade, en bild på mig från gymnasiet. tror att den är 4 år gammal. :)


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!