Translate

Monday 4 February 2013

JAG ORKAR INTE

jag orkar verkligen inte med den här dagen, somnade typ 2 inatt eller något, så är sjukt trött, hann inte äta frukost imorse, gick till jobbet, tog typ 30minuter, börjar hagla och regna när vi är halvvägs. finns ingen micro på nya kontoret än, vilket betyder att jag ska äta en macka och en kiwi till lunch...

kommer in på kontoret och fattar ingenting, ingenting är typ genomtänkt, as stor spindel inne på toa och brand larmet thuter utan vara helvete en gång i minuten. verkligen skit irriterande är vad det är, men det stör liksom bara mig, för jag sitter själv på nedervåningen.

bra liksom.

jag orkarr verkligen inte, funderar på att beställa pizza till lunch och sen gå hem och lägga mig efter jobbet.

No comments :

Post a Comment



Let's be friends!