Translate

Wednesday 13 February 2013

Happy 1 year

sitter på jobbet och firar 1 år med min pojkvän idag. som om det inte finns något roligare sätt att fira det på? nej jag vet inte. han sitter på övervåningen och pratar med en kille på jobbet om jobb, och jag sitter här och bloggar och funderar på att jag borde jobba istället, eftersom att jag ändå är kvar på kontoret liksom. Så ska väl hoppa igång med det om en stund.

Skulle typ ha ätit ute idag, men jag vet inte hur det blir nu, känner inte riktigt för det liksom. normalt brukar jag alltid se fram emot att göra såna saker, vi skaska skulle på bio också, men jag orkar inte. har haft jätte ont i magen hela dagen. tror att det var det starka kaffet jag drack imorse, får verkligen magknip av kaffe ibland, och av stark mat. och gissa vad jag åt till lunch. curry med ris. bra jobbat. jätte starkt var det också.

Så kanske helt enkelt går hem och lägger mig och dör istället. blä.

mötet idag gick bra, tog hela jävla dagen bara, Lee sa att det skulle ta 2 timmar. klockan 4 var det klart. 6 timmar tog det. men det blir väl så när folk har mycket frågor och så antar jag..


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!