Translate

Thursday 14 February 2013

A beautiful painting

Har glömt att visa er den fina tavlan jag fick av carl för ett par dagar sen. Sjukt fin, det är hans kompis fru som har målat den. Jag blev jätte glad verkligen. Den är ganska liten så vet inte vart jag ska hänga den riktigt, för jag har ingenstans att ha den stående, men jag vill gärna att folk ska se den liksom.. 

Och jag fick den när Carls familj kom över på middag, och så började jag och Danielle prata om att vi kanske borde måla istället för att rita medans killarna gör sin webbsida.. Har alltid velat måla på riktigt men det har aldrig blivit av, haha. bara för att jag tror att jag kommer bli besviken på resultatet. Hmm, kanske borde sluta se ner på mig själv och bara måla istället? :) 


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!