Translate

Thursday 3 January 2013

The killers - Mr. Brightside

Jag lyssnar inte speciellt mycket på The killers, har hört kanske 3 låtar liksom, lyssnar mest på sånt som är på radio, så har väl hört de största låtarna liksom. men så iallafall, när vi var i skottland så spelades just den här låten med The killers, som jag inte hört mer än nån gång innan. Men lyssnade liksom på texten lite mer, och så kom den upp på min Spotify radio idag, och jag verkligen lyssnade på den, lyssnar på den nu också.

Jag vet inte varför, men jag kan inte lyssna på den utan att bli ledsen, eller typ känna mig nere liksom. Det är en låt som av någon anledning får mig att tänka till lite extra. Älskar låten verkligen, men kan liksom inte lyssna på det, det är som att det har växt fram någon slags hatkärlek för den på något sätt. Aldrig har en sång haft sånt stort intryck på mig.. Känns lite konstigt faktiskt..

Lyssnar ni mycket på The Killers eller?


1 comment :

  1. All I know is that it was their first song that they released and I absolutely loved it back in the days walking to college with my minidisc player! :)

    ReplyDelete



Let's be friends!