Translate

Sunday 6 January 2013

Paow inspirerar.

God kväll mina älskade blogg läsare. haha, hur har ni det såhär på kvällskviten denna härliga söndag? Haha.

Jag läser väldigt många bloggar varje dag, eller kanske inte jätte många, men typ de stora svenska storbloaggarnas liksom, kissie, dessie, kenza, fokis, paow osv. Och jag såg en bild på en av dom faktiskt precis nyss som jag tyckte väldigt mycket om. För oftast så ser man dom tjejerna med väldigt mycket smink på, party kläder och champagnen i hödsta hugg liksom, men den här var annorlunda. Jag tror inte att tanken bakom denna bilden var ens där liksom. men jag tyckte iallafall att den här bilden var väldigt inspirerande iallafall.

Kände liksom att Ja, sådär skulle jag också vilja ha det, jag skulle inte ha något emot om mitt vardagliga liv såg ut ungefär sådär. Sitta i en mysig fotölj någonstans i något hus och bara ha det jälvigt bra med min dator för bloggande och bokskrivande. Skulle verkligen inte ha något emot det alls. Men det skulle nog ingen? haha. Gäller bara att komma dit också. Men iallafall, väldigt inspirerande bild, tycker jag iallafall.

Och bilden hittade jag på paow.se



No comments :

Post a Comment



Let's be friends!