Translate

Thursday 3 January 2013

Hemligheter,

Har jobbat över ikväll, så vi beställde in lite kina mat till kontoret och jobbade ett par timmar extra. Nu har jag precis kommit hem, har duschat och ska strax gå och lägga mig och läsa en stund. Håller på att försöka gå och lägga mig tidigare på kvällarna, så himla jobbigt och vakna upp på morgonen och vilja dö av trötthet liksom. Så ska försöka somna innan 11 på kvällen hade jag tänkt. Midnatt är liksom lite dent när det är jobb dagen efter tycker jag? Hjärnan måste ju vara på g liksom. haha. :)

Juste, jag läser ju Blondinbellas senaste bok nu, gillade den första jätte mycket, så fick jag den andra av min pojkvän i julklapp. :) Så det är den jag läser nu, Isabella Löwengrip - Isabellas Hemligheter. Och jag har läst typ halva, och det är bra såhär långt iallafall. :) Kan jag rekomendera om ni känner för att läsa något. haha.

Känner mig som en gamling nu, ska siva tidigt och rekomenderar böcker, vad hände liksom? Kommer ihåg när man drack vodka/fanta utanför mcdonalds, så fick man vänta ute till typ 5 på morgonen för att nyktra till så inte mamma skulle komma på en.. Vad hände med dom tiderna. haha, vad skulle man inte göra för att vara 15 igen.. Ahja, nu sitter jag här som en gamling iallafall.. Och jag trivs faktiskt helt okej med det. haha.



No comments :

Post a Comment



Let's be friends!