Translate

Sunday 27 January 2013

"God" morgon

Har typ inte sovit något alls inatt och vill mest bara dö just nu, ah okej kanske inte, men ni förstår vad jag menar. haha, kommer förmodligen sitta i sängen och gör ingenting hela dagen idag igen. Men förhoppningsvis är det bättre tills imorgon, om inte så gör det inte så mycket (med tanke på jobbet alltså) för vi flyttar kontor och det finns inget internet än, så ska jobba hemifrån imorgon. så kan ju ligga i sängen hela dagen imorgon också om det skulle behövas liksom. Men jag ska försöka äta bra och så idag så det går över. :)

Sålänge så trivs jag faktiskt lite såhär, Carl gör allting för mig, haha förvånad att han inte frågat om han ska kissa åt mig ännu. :) haha han är så snäll, han har lagat mat och städat och tagit hand om allting. Underbara människa.

förlåt för gammal bild, orkar inte ta en ny när jag är sjuk och ser ut som fan.


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!