Translate

Friday 11 January 2013

#cut4bieber

Alltså snälla människor, hur mycket sånt har man inte sett på facebook nu, är inte inne på instagram eftersom att jag inte använder min telelfon, så har typ sett en 100a del av allt som finns. men ni fattar grejen. Vad är det med folk? Jag hoppas verklige inte ingen på riktigt är så jälva dum i huvudet så att dom faktiskt gör det här.

För i så fall undrar jag vart den personens föräldrar är. Att skada sig själv för att Justin Bieber röker på. Ja visste, det kanske inte är så bra att röka på, men det är inte så bra att dricka kaffe heller? Och visste ni att man får hål i tänderna av coca cola? Ja, ska ni skära er då också eller? Jisses Amalia. Det räcker.

Jag hoppas iallafall att allt det här är nån jävla grej. För det som finns på facebook är faktiskt ganska roande, så skrattar varje gång jag ser någon sån bild. (eftersom att de alla är väldigt sarkastiska). Men kan inte låta bli att tänka på att någon stackars dum flicka ute i världen faktiskt har gjort det här på riktigt...

Justing Bieber kommer iallafall inte sluta röka på för att några tjejer han inte ens vet att dom existerar gör illa sig själva. Där har vi det, haha the ugly truth.



No comments :

Post a Comment



Let's be friends!