Translate

Monday 14 January 2013

Costa

Fått reda på hur mycket Costa poäng jag har. haha Och nästa vecka ska vi till Liverpool 2 dagar för att det är ett år sen vi träffades, så då kommer jag tjäna ihop lite fler poäng. Undra hur mycket jag spenderar på Costa varje månad.. Jag har dragit ner lite nu när jag börjat jobba heltid, innan var det nog ett par hundra i månaden, men nu kanske det är 150kr. Inte så mycket.

Jag tycker att Costa är så mycket bättre än Starbucks, och det förresten, måste vara den mest överskattade kafekedjan som finns. Starbucks är bara populärt för att man ser kändisar som går omkring med såna muggar. Lite så känner jag iallafall. Costa Coffee är mycket godare och det är mycket mysigare att sitta och fika där inne också. :)

+ att det är där jag och Carl satt och fikade där inne 7 timmar första gången vi sågs. haha. :)



No comments :

Post a Comment



Let's be friends!