Translate

Wednesday 12 December 2012

Sweden next week

Visste ni att jag ska till Sverige nästa vecka?! :D Åker på lördag kväll, eller faktiskt så åker jag lördag klockan 2, från liverpool. haha men måste ju till London för att ta flyget. :) men jag är sjukt taggad. har jätte mycket planer. Jag och Carl ska åka till Nyköping och spendera ett par nätter där hemma hos min bror och umgås med familjen och lite så över jul. Och sen åker vi till Mariestad för att spendera ett par dagar hemma hos min pappa. :) Och sen åker vi hem dagen innan nyår. :) Jag tror att detk ommer att bli jätte bra.

Vi är båda sjukt taggade och kan knappt vänta. försöker komma på ett sätt att få äta kebab pizza direkt när vi kommer dit, men alla pizzerior stänger vid 10 på kvällen, och vi landar typ då. haha. hmm.. Jag kan nog lösa det här. hahaha älskar ju kebab pizza. :) Wiho. ahja. Är iallafall sjukt taggad. och jag hoppas att snön ligger kvar tills dess. tror ni den gör det? Jag har hört att det ska regna en del nästa vecka..



No comments :

Post a Comment



Let's be friends!