Translate

Tuesday 4 December 2012

My birthday,

Sista inlägget om min födelsedag - lovar.

Fick ett paket i posten idag, av min mor. jag visste att hon hade skickat något, men inte vad det var, så det kom hem till Carls mamma idag och han åkte och hämtade det på lunchen. Så kliver han in på kontoret med världens stärsta kartong typ. typ 4 gånger stärre än vad jag hade väntat mig. haha.

Och när jag öppnar så är det fullt med svenskt godis och chips! något som jag börjat sakna sjukt mycket är chipsen i sverige, så där fick hon till det. Jag fick ett paket med godis av pappa på min födelsedag också, så nu har jag godis så det räcker till oktober. typ. haha.

Hade iallafall en jätte bra födelsedag, det enda som kunde vart bättre är om min familj hade vart här, men utom det, så var det verkligen helt perfekt. Om alla inblandade visste hur mycket det betyder för mig. Underbara människor jag har lärt känna här. Jag har en väldig tur som har såna bra vänner och familj. Man känner att man kan lita på alla runt omkring sig, och man känner sig hemma liksom. Väldigt skön känsla. :)

Det här är iallafall det jag fick i på min födelsedag (förutom att jag fick ett överraskning party, en hel dag i Liverpool och blev utbjuden på middag 2 gånger. Och jag fick en pyjamas också, men den har jag använt så den kom inte med på bild. haha)

Svårt att lista ut vilket som är mitt favorit godis? hahaha fick 5 påsar bilar och 1,5kg vinigummi. och typ 100 kg choklad. haha. :) Och kolla på kex chokladen vilken fin ring jag fick av Carl. :)
Det är typ en liten ask på kex chokladen, och i den asken finns det en ring som typ ser ut såhär, kunde inte hitta exakt, men stenen i min ring är rund.. den ser precis ut som Dianas ring, fast med grön sten istället för blå.


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!