Translate

Tuesday 4 December 2012

Mince pie, what the fuck.

Jobbar över ikväll, mycket att stå i liksom, men innan jag hoppar igång igen så tänkte jag dela med mig av hur mycket jag inte förstår mig på denna engelska delikatess. Det heter Mince Pie, och det set ut som en liten gullig paj liksom. Ser helt okej ut. Innehållet är typ frukt? Det är ju första grejen liksom? det heter typ köttfärspaj, fast det är frukt.. Och så är det typ en brun sörja i. Man tänker typ "mmmh gott med frukt paj." NEJ! det är typ en brun gegga i. som luktar lite halv skumt, väldigt sött.

Det är typ russin och sånt i. Och jag gillar inte russin om dom inte är färska liksom. Så orkar inte. ååh. Och alla andra typ älskar det? Jag förstår inte. Ahja, dom förstod inte mina lax toast heller, så det jämnar väl ut sig antar jag.. såhär ser dom ut iallafall.. 

Såhär ser den ut på utsidan, helt okej?

Insidan, ser ut som bajs med lite deg runt?

Kartongen, ser INTE likadant ut som på insidan..

Asglad pojkvän älskar sin frukt/kött paj. Fattar inte varför..

No comments :

Post a Comment



Let's be friends!