Translate

Friday 7 December 2012

Found it!

Nu har jag äntligen hinnat min klänning, hittade den igår faktiskt, men dom hade inte min storlek, det stog 10 på galgen så jag skulle testa, men så var det 14 på klänningen.. men jag hittade den i en affär här istället. hoppade ner på lunchen och köpte den. :) och vet ni vad!! i storlek 8 köpte jag den. Mhm, det ni. haha. storlek 8 är en svensk 36 tror jag. Jag brukar inte kunna ha 36 eftersom att jag är ganska bred typ. haha säger man bred? iallafall, jag har breda höfter så ingenting passar typ. Men jag hittade den här iallafall, och storlek 8 passade fint. glad tjej! kommer inte våga äta något ohälsosamt nu förns imorgon kväll. haha för tänk om den inte passar längre då. Mhm, vill ju inte att magen ska sticka ut liksom. hahaha. Ahja nu ska jag jobba vidare. Wiho! såhör ser min klänning ut iallafall:


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!