Translate

Tuesday 20 November 2012

you don't have to eat shit. vadå!

You don't have to eat shit food just because you're in work! 

Sitter här och äter min tacos, mums! bästa resterna man kan ära tror jag. haha. :) 
Hade hela käften full typ så ringer telefonen, händer varje gång! Borde sluta äta kanske, eller lägga va luren på lunchen. haha. Tror inte att chfen skulle gilla om jag gjorde det, men ibland har man god lust. haha, det han inte vet lider han inte av! ;) 

Ahja, nu är jag iallafall jätte mätt, och det bästa med den här dagen är att när jag kommer hem, så ska jag hoppa i badet, och så ska Carl laga mat till mig. mums! han lagar inte mat så ofta, vet inte riktigt varför om jag ska vara ärlig, haha men han har så mycket annat för sig så det blir mest så liksom.. 

Men ikväll ska han laga italiensk mat till mig. mums! köttbullar med spaghetti alltså, haha. och någon italiensk sås, ah, jag vet inte, har aldrig ätit det tror jag. men det blir nog gott, ser mest fram emot vitlöksbrödet! haha. yumm! 

Men men, nu ska jag göra något spännande med de sista minurarna av min lunch rast, typ kolla vad som händer i världen (facebook) hahah. 


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!