Translate

Thursday 22 November 2012

Training and Sweden.

Sitter och har lite smått panik, ska ju träna ett företag på hur man använder våret system snart. Gick jätte bra sist, men då var jag inte nervös alls och var helt säker på allt. men nu den här gången så är det 2 personer samtidigt, och alla är inne på kontoret, sist var det bara jag liksom. så hade ju inget att vara nervös för? men nu kommer alla sitta och lyssna. haha (dom har musik på och allt, men iallafall.)

Idag är det iallafall en månad tills jag och Carl åker till Sverige, för att fira jul, vet inte vart än för min mamma har bestämt sig för att flytta? Fråga mig inte vart, för det är det ingen som vet. haha. Men någonstans runt Nyköping blir det iallafall. Längtar - efter kebab pizza! hahaha. ahja, nu måste jag förbereda mig inför träningen. vi hörs om en stund. puss puss.


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!