Translate

Friday 23 November 2012

This weekend,




Fredag:

Efter jobbet så ska jag och Carl åka och handla, ska köpa allt som vi böhver i helgen och i nästa vecka, ska också se om jag kan hitta någon fin jul grej, vi har en grej nu att varje vecka när vi handlar så köper vi något juligt. Det kanske är dags att köpa en choklad kalender? haha.

Ska såklart kolla efter en present till Carls brorson också.

Film mys hela kvällen!




Lördag:

SOVMORGON! ska sova halva dagen, kommer säkert vakna typ 10 men iallafall. haha.

Barnkalas hemma hos Carls brorson för han fyller 2år. Och eftersom att jag sagt det så vill jag bara lägga till Callum är den sötaste lilla killen i världen. Inget snack om saken!

Efter detta är det inte spikat vad osm händer, Savage Outlaw spelar, vore roligt att gå och kolla, men vi får se om min älskade pojkvän ska iväg eller inte. :) Vill ju inte gå själv liksom. haha.




Söndag:

Mys söndag!

Ska laga en roast dinner, haha, jag har aldrig gjort det i hela mitt liv, och jag vet knappt ens vad som ska finnas på talltiken. haha. så kan nog behöva lite hjälp med detta. Men det ska nog bli bra. :)






Här är en av låtarna som Savage Outlaw brukat dela med sig av på sina spelningar. Lyssna och njut! :)


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!