Translate

Sunday 4 November 2012

Sunday,

Vaknade upp imorse och det första jag hörde var Carl som sa "vad vill du ha till frukost, jag fixar.. och sen ska vi till liverpool och äta lunch och dricka kaffe" vilket kanske låter ganska normalt för folk? Men jag har nyss fått frukost på sängen, och ska snart åka till liverpool och äta min favorit mat på min favorit restaurang, sen dricka kaffe på vårt ställe. Bara för att carl tycker så mycket om mig helt enkelt. :) känns bra. Haha tror inte att någon har behandlat mig så bra som han gör i hela mitt liv..

Han gör liksom små saker utan att tänka på det. Som igår när vi var och tanka så köpte han ett kinderägg, jag älskar verkligen kinderägg. Haha, eller som nyss när jag fick frukost på sängen. :) han är söt han, min carl. :) nu ska jag krama honom miljoner innan vi drar till Carraghers. :) hörs sen, puss


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!