Translate

Wednesday 21 November 2012

Smashed up meatballs

Sitter och äter och har det bra, haha. lyssnar på Carls vackra stämma, han sitter nämnligen och sjunger i hörnet. Så kan man ju också fördriva tiden? hahah. Men iallafall, min lunch kanske inte ser ut som att den är god, men det är den! Nästan godare än igår. 

Idag är det en sån där dag när man har en massa att göra men inte får något gjort. Lite så, men jag ska försöka få så mycket som möjligt gjort innan jag slutar, men det är lite frustrerande faktisk om jag ska vara helt ärlig.

Får stoppa hörlurar i öronen och försöka koncentrera mig på det jag ska och inte lyssna på vad alla andra säger. haha. :) Det blir nog bra det här. 

För övrigt så är det en helt okej dag idag, humöret är på topp, och solen skiner till och med. hahaha. 



No comments :

Post a Comment



Let's be friends!