Translate

Friday 9 November 2012

Skinny friday,

Smal fredag med Domino's. Haha, Precis som förra fredagen. :) Men nu har vi bestämt här på kontoret att vi  inte kan göra detta vrje vecka om vi inte vill köpa gym kort också. haha. Men jag tror vi ska göra det en gång i månaden typ? Duger åt mig. skulle jag äta Domino's en gång i veckan i en månad så skulle jag vara så sjukt trött på det efter ett tag. Så nej tack. haha. 

Ska köpa gym kort snart iallafall, eller ah i Januari, har liksom ingen tid att gå till gymmet innan dess. Så mycket som händer just nu. Så tänkte att jag ska köpa ett när vi kommer hem från Sverige efter jul och gå ett par gånger i veckan. Det är på en badhus, så man får simma också. Perfekt! älskar ju att simma. :) 

Men ah, nu ska jag återgå till mitt arbete. 
Kanske dags att börja om på min diet? går ju inte så jävla bra som ni kanske märker? haha. För om ni ville veta så åt jag pizza igår också. Inte bra! 




No comments :

Post a Comment



Let's be friends!