Translate

Monday 12 November 2012

Ryanair fuckup. 23augusti 09.28

Haha, hittade ett inlägg som jag glömt posta.


Vad ska man säga, man kan inte lämna sin pojkvän att göra något viktigt. kom ihåg det tjejer. för då blir det aldrig som man vill ha det. haha. Vi ska ju till Sverige om ett tag, typ 2 veckor.. och så skulle vi boka flyget igår, och jag satt i telefon med min mamma medans Carl skulle fixa allt. När jag lagt på så frågar jag om han bokat rätt flyg.. Eftersom att vi måste ta oss till och från London.. men nej! det hade han inte! hahah.

Han hade bokat morgonplanet dit och hem. istllet för kvällsplanet dit och morgon hem.. så började vi kolla bussar och tåg iallafall, för att komma till London till 6 på morgonen.. Men det går liksom inte.. så vi tar bussen från Birkenhead klockan halv 5 kvällen innan.. Framme i London vid 11 och vid flygplatsen vid 1 på natten.. ahaha, bra jobbat. så ska vi sitta där och vänta ett par timmar.. Bra jobbat carl. haha. Men men, jag tvivlar inte en sekund på att det kommer bli skitkul iallafall. Längtar! :D

Och förresten så finns det ju Costa på Stansted, och det känns som att vi behöver våran Costa dag snart.. (Vi brukade alltid åka in till Liverpool och gå till favorit restaurangen och sen spendera ett par timmar på Costa förut) Men vi får helt enkelt ta det mitt i natten? haha. Om det är öppet.. :)


1 comment :

  1. You loved sleeping on the floor a few hours in the airport! :)

    ReplyDelete



Let's be friends!