Translate

Sunday 4 November 2012

pizza,

Det här har vart en jätte bra dag. Åkte in till Liverpool och köpte en ny jacka och lite julklappar, sen så bjöd Carl mig på lunch och en fika. :) vi kollade inte på matchen, men Liverpool spelade lika iallafall, som vanligt. haha. Sen vi kom hem har vi bara tagit det lugnt. :)

Nu ska jag baka pizza och sen ska vi kolla på Xfactor och Die Hard. haha, Carl har härmed utsett mig till girlfriend of the year.. eftersom att jag fick välja film.. och valde Die hart. haha. Har inget emot en action film då och då, kollade ju på den nya Bond filmen igår, sjukt bra faktiskt! men ah, har inte sett någon av Die Hard filmerna, så kände att det var på tiden. haha

men ahja, nu ska jag fortsätta med min kväll, vi hörs imorgon. :) puss puss

No comments :

Post a Comment



Let's be friends!