Translate

Saturday 10 November 2012

next film!

Börjar bli trött redan nu, klockan är bara kvart över 10 liksom. funderar på att kolla på en till film, men jag kommer säkert somna i så fall.. hmm.. kan ju liksom inte gå och lägga mig nu, eller ah kan jag väl, men det är kallt i sovrummet, för jag har inte flyttat in elementet. haha. Vi borde ha ett till varje rum. :)

Kanske ska kolla om det finns nån kul tv serie att kolla på istället, smidigt när man inte orkar vara vaken så länge liksom, eftersom att dom är så mycket kortare än en film. :) har inte ätit upp all min frukt heller. köpte lite olika, uppskurna frukter typ. Har melon och vindruvor kvar. yumm!

Ahja, nu ska jag försöka hålla mig vaken. haha. vi hörs senare, eller imorgon kanske. ahja, puss hej.

No comments :

Post a Comment



Let's be friends!