Translate

Wednesday 28 November 2012

most boring lunch in history?

Ja, vi hade typ bara micro mat hemma, vilketj ag verkligen inte tycker om, så jag tänkte att jag tar med med 2 mackor och en burk makrill liksom? blir ju gott. bra. nu när jag skulle äta, mackorna är i brödrosten och allt är fint, kunde inte öppna burken med makrill så det fick lee göra, och sen så kollar jag på fisken, så är det typ 3 stora filéer i en typ tomatsås? men typ som ketchup och vatten liksom? så den var orange.. såg inte okej ut, men jag tänkte att den KANSKE är god? smakade, nej det var den inte. så den slängde jag. och nu sitter jag här med 2 torra brödskivor. hahaha typiskt!

Jag har iallafall lärt mig en läxa, köp aldrig billig makrill !!

alltid händer detta mig. jag borde verkligen förbereda matlådor under helgen. jag lär mig aldrig.. hahaha, men iallafall, idag är det en bra dag, så jag bryr mig inte speciellt mycket egentligen. haha. :) Wiho. nu ska jag jobba vidare, men vi hörs om en stund. puss puss.





No comments :

Post a Comment



Let's be friends!