Translate

Monday 5 November 2012

Lunch,

Sitter här och äter lite lunch, kan knappt fatta hur fort den här dagen har gått. haha, ska snart lyssna på en träning också. ser fram emot det, liksom det är Lee som ska träna någon, men det är ju mitt jobb snart liksom, så ah. lika bra att lyssna och lära mig hur han gär det liksom? :) Gillar verkligen det här jobbet. lär mig hur mycket som helst varje dag.

Har nyss beställt hem lite julklappar, och lite saker till mig själv, kan tyvärr inte lägga upp det här i bloggen eftersom att det finns en risk att personen sakerna är till läser detta. haha. men iallafall, och jag ska visa er min nya jacka sen! jag är sjukt glad att jag köpte den. haha. :) jätte fin faktiskt.

ikväll är det grillkväll hemma hos lee med familjen, (carls alltså). Och så är det tydligen nån speciell dag idag, så det är jätte mycket fyverkerier och sånt ikväll. Ser fram emot det, fast jag är livrädd för raketer. usch. men ahja, tror att det kommer bli hur mysigt som helst iallafall. :) ska ta en massa bilder så ni får se. :) Men nu är det dags för träning, hörs om en stund. puss puss



No comments :

Post a Comment



Let's be friends!