Translate

Wednesday 21 November 2012

he is learning Swedish and its pissing me off.

Jag lagar mat och lyssnar på när carl pluggar svenska, han är jätte duktig verkligen men det som stör mig är att han ska säga ord, så säger han dom 100% perfekt, men enligt datan är det fel, så säger han det igen på samma sätt och då är det rätt. Vad fan. Tror att det är ganska frustrerande för honom också om jag ska vara ärlig. Men iallafall så är han jätte duktig. :) stolt flickvän!

Jag håller på och lagar mat, flygande jacob serveras idag. Haha, jag är taggad, ser verkligen inte vad som kan vara dåligt med att ha kyckling, bacon, jordnötter och grädde i samma rätt. Mums. Men skippar bananen. Alla som har ätit flygande jacob med banan vet varför. Hahah.

Vet inte riktigt vad som händer ikväll så vi får väl se helt enkelt. :) men nu måste jag fokusera på maten. Vi hörs om en stund. :)




No comments :

Post a Comment



Let's be friends!