Translate

Thursday 8 November 2012

Hard working lady.

Sitter på jobbet, slutar om 5 minuter, men det är liksom inte någon ide att starta på något ntt, för jag kommer ha glömt allt imorgon och få göra om det iallafall, så tänkte att jag skriver en blogg lite snabbt istället. :) Jag är sjukt taggad för att åka hem, inte för att jag inte gillar att vara här, utan för att det är ju drawing night. haha. Har köpt pizza också. Och Carl har fått för sig att han ska ha sina soltorkade tomater på pizzan? Så jag är glad att vi inte äter samma pizza. Men liksom.. man kan inte frya in en burk soltorkade tomater? och sen ta ut den igen.. ahja.. vad ska man göra liksom.. bara låta honom hålla på tills han lär sig.. hahaa som ett barn..

Har något spännande att berätta för er också, men jag tror jag håller på det tills imorgon ;) haha. Nu ska jag packa ihop och åka hem. hörs lite senare. puss


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!