Translate

Friday 23 November 2012

Friday !

Sitter och har precis överlevt mitt första konferens möte över telefon/dator. Det var inte helt okej om jag får säga det själv. Men Lee tog hand om träningen, vilket var lika bra eftersom att de frågor som de ställde hade jag inte en susning om, om jag ska vara helt ärlig. Men nu är det över och jag har en hel del att ta hand om, Jag har alltid mycket att göra men på fredagr brukar det vara lite lugnare, så då brukar jag gå igenom allting jag har liggandes i min mail och fixa att som ska fixas så att min inbox är tom (utom alla nya mail under helgen) på månaden när jag kommer till jobbet. :) Funkar bra för mig iallafall. haha.

Nu sitter jag och njuter av mina nudlar. Lite sen lunch kanske men det fick bli så nu. :) Ser fram emot kvällen, det blir hemma kväll, skönt!! har vart ute så mycket på senaste, även om jag aldrig dricker speciellt mycket, så blir det långa nätter runt människor som dricker en hel del. Och det kan vara rätt jobbigt det också. haha. Tror att det blir film och lite godis ikväll faktiskt, det är Carls tur att välja film. ;) så blir antingen någon väldigt bra film, typ som The green mile, eller så blir det nog en komedi. Han väljer inte så ofta action filmer faktiskt. haha. Men iallafall, mysigt!

Juste fick ju nya hörlurar idag, haha lika stora som mitt huvud typ. Men dom funkar! :D


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!