Translate

Monday 5 November 2012

fireworks and an awesome night,

Idag är det typ en speciell dag här ju, så har Vart och grillat med carls familj hela kvällen, harhaft jätte kul, fast jag typ bajsar ner mig av rädsla för raketer. Typ barnen är modigare än mig, känns ju lite sådär kanske. Haha, men hade jätte trevligt och åt gott. :) fyrverkerierna hör fortfsrande och det kommer nog inte sluta förns efter nyår. Haha, har tyvärr bara tagit bilder med carl telefon men jag visar er imorgon, :)

Blev bjuden på möhippa också, carls äldsta bror ska gifta sig, på norges nationaldag. :) haha, vet inte riktigt vad som händer på möhippor i england, har inte ens vart på en svensk ju. Haha, men det blir nog skit bra iallafall. :)

Nu ska jag bädda ner mig med en tjock otroligt osexig pyjamas och 2 stora täcken.. för det är bara 10 grader i vår lägenhet.. sen ska jag sova. Haha. God natt, :)


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!