Translate

Tuesday 27 November 2012

Drawing night,

Äntligen är det dags igen, ska rita hela kvällen, blev inget förra veckan eftersom att Dennis flickvän födde barn. helt okej ursäkt för att inte kunna komma liksom? haha, men nu ska jag och Danielle rita igen. Tror att jag ska rita något direkt från huvudet idag, jag är verkligen jätte dålig på det. Jag tycker själv att jag kan rita helt okej iallafall, om jag har en bild framför mig.. men jag kan verkligen inte rita direkt från hjärnan liksom. men jag tror att jag ska ge det ett försök, ett sista. haha. :) vet inte om det är så att jag har dålig fantasi? känns mest som att det är skit snyggt im itt huvud och inte riktigt lika snyggt på pappret liksom.. hahah

Jag är taggad iallafall! Känns som en helt okej vecka det här. Wiho.

Här är lite bilder från våra tidigare kvällar. :)






No comments :

Post a Comment



Let's be friends!