Translate

Saturday 10 November 2012

Christmas shopping in Liverpool

Idag ska min älskade Carl till Manchester med våran gemensamma vän och kollega (haha super formellt blev det nu..) men ah, dom ska på konsert och se Steel Panther iallafall, och jag ska ha en mysig inne kväll och njuta av lugnet. haha.

Tänkte köpa ett par skvaller tidningar, dricka mitt vin som jag inte drack igår och kolla på någon tjejig film.. typ Bridget Jones dagbok. haha. :) Man får väl passa på?

Men första ska jag till Liverpool med min älskling, det är där han ska träffa Robb också, så vi ska dricka kaffe och ha det mysigt inne på Costa, och sen drar shoppingen igång så fort dom har hoppat på tåget. haha. :) Tror att det här kommer bli en toppen dag faktiskt.

Tar med min Tab till Liverpool idag, så ska se om jag kan hitta internet nånstans så jag kan blogga.
Hörs lite senare. puss puss


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!