Translate

Friday 16 November 2012

Christmas every day,

Chefen kom in på kontoret idag och dom ska va något viktigt möte, men jag är inte inbjuden. haha, eller ah, jag har bättre saker för mig helt enkelt, men han hade med sig en present till alla inne på kontoret. :) lite gulligt faktiskt. så fick en polka stång, fast det är någon annan smak. Jag trodde att deet var en svensk grej? haha. Trodde att Gränna var typ polka metropolen på planeten? men nehepp. dom gör visst såna i Blackpool också. Men jag har inte sett någon som är röd och vit än? Det kanske är en svensk grej? Aha.. Eller så är jag bara efterbliven och tror att allting är svenskt.. haha. ahja,

Nu ska jag träna en tjej hur man använder vårat program på jobbet, första gången också som jag gör detta. Är inte nervös, jag tror att jag har koll. men jag fuckar säkert upp det i sista sekund och glömmer bort att jag ska säga. haha.

ahja, vi hörs lite senare. puss puss.



No comments :

Post a Comment



Let's be friends!