Translate

Monday 12 November 2012

Bollywood,

Sitter på kontoret och väntar på att klockan ska bli halv 6. Har inte så mycket att göra just nu, telefonen har vart tyst idag, ganska skönt faktiskt, för har fått en hel den gjort. :)

Carl ska bjuda mig och hans mamma på middag ikväll, söt han är. :) Vi ut och äta på en indisk restaurang, fattar nte att jag aldrig ätit indisk mat innan jag träffade Carl, det är en av mina favoriter nu. Känns som att jag har gått miste om 20 år av currys typ. haha. inte coolt. Äter indiskt typ en gång i veckan nu, men inte alltid ute. för jag har en perfekt pojkvän - så han vet hur man lagar det! haha. lycklig tjej!

Ser iallafall fram emot det, det ska bli jätte mysigt faktiskt. :) bilderna här under ät från google, men jag ska försöka ta en bild eller två där inne. för det är väldigt mysigt faktiskt. :)

Härligt att göra något på en måndag också, det är ju vanligtvis den dagen man inte vill tänka på. :) Ahja, tillbaka till jobbet. vi hörs lite senare. puss puss



No comments :

Post a Comment



Let's be friends!