Translate

Thursday 29 November 2012

birthday cake.

Sitter på kontoret nu och har lunch, sitter och funderar på vad som händer i helgen, jag fyller ju år! 21. woho. Vet inte hur der blev så men vi ska typ göra en massa saker hela helgen, imorgon så ska vi ut och äta med Carls bror och Danielle, och sen ska vi på bio. :) och på lördag ska vi till Liverpool tror jag? hmm, och så på söndag vet jag inte vad som händer, men jag vet att jag vill baka en tårta. haha. 

alla tycker att det är jätte konstigt att jag bakar min egen tårta? men liksom, så har vi alltid gjort det i min familj, eller ah vi fick alltid välja vad som skulle vara i och på tårtan, men jag älskar att baka. så jag ser fram emot det. har fixat en deal också så att Carl ska diska efter mitt tårtbak. hahaha. underbart.

jag är taggad.




No comments :

Post a Comment



Let's be friends!