Translate

Monday 5 November 2012

Bilder från helgen,

Här är lite bilder från i helgen. :)

Lördag innan bion, :) 

Efterrätt, haha, min och danielles glassar, yumm! Carl och jag delarepå min, och Danielle åt bara upp halva. haha. sjukt mycket glass. 

Och eftersom att jag och Danielle inte kan gåra något rätt, så beställde vi popcorn.. hon ville ha söta och jag salta.. bad killen mixa dom.. - fick salta.. så valde vi två stora drickor.. mh.. visste inte att en stor vad 1liter.. hahah. fick bära den med båda händerna. och dom sa att man fick gratis påfyllning på popcornen och drickan.. behövdes inte.. hahaha

Igår på Carraghers. :) 

Smile! 

Hemmagjord pizza. Ah, den som ser normal ut är min.. hahaha, den andra är carls försök.. men jag fick "fixa" den.. haha. :) söt han är. 

No comments :

Post a Comment



Let's be friends!