Translate

Tuesday 20 November 2012

Asperger

Jag får asperger, alla andra i min familj har ju det, så vore väl mest logiskt om jag också hade det? eller? Ah det tycker jag låter som en logisk grej iallafall. Orkar inte med mig själv ibland. Helt ärligt, ååh. Ibland är det synd att man inte kan typ gå fram till en själv och ge sig en smäll.

Jag vill swå mycket liksom, men inget går. Så känns det. Jag vill flytta till ett hus, jag vill flytta till liverpool, jag vill ha en lite hund, jag vill gifta mig och ha 100 barn, jag vill ha en kropp som Mila Kunis eller vad fan hon heter, jag vill också äta vitlöks bröd varje dag, och gå på bio varje fredag. Och utöver detta så vill jag åka på häftiga semestrar varje år, dricka champagne och prata som om jag hade en stolpe uppkörd någonstans.

Och trodde ni att det var allt? nej det var det inte, jag vill också ha ett underbart och perfekt liv med min pojkvän, jag vill ha en jobb jag älskar, jag vill kunna köpa skor när jag känner för det, jag vill äta Carragher take away till lunch varje dag. Jag vill skriva en bok om mitt totalt jävla ointressanta liv, och jag vill att folk ska gilla den! jag vill kunna laga mat som Jamie Oliver, jag vill se lika bra ut på bild som Tyra Banks och jag vill aldrig mer ha mens.

Ja, det var min lilla asperger lista. Saker jag vill ha. gärna just nu! Gärna allting, imorgon.
Detta skulle alltså betyda att jag förmodligen vann en jackpott på nått lotteri, startade eget företag, hostade ur mig 5 ungar, tränade som ett djur på gymmet för att kunna äta så mycket skit. Startade ett vitlöksbröd bageri, hade ett eget flygplan och en massa vänner från nån posh stadsdel i London som säkert kommer irritera mig efter typ 2,7 minuter. och jag skulle behöva spendera veckor att lära mig laga mat, och jag skulle behöva köpa en kamera från 70-talet för att se så bra ut.. (eftersom att dom kamerorna sög förmodligen)

Ja, och som jag också har listat ut, så kommer inte detta att hända. Och just nu så vill jag typ dra nånstans. Men istället så ska jag äta glass och bli fet så jag ser ännu mindre ut som hon den snygga från That 70s show. Sug mitt liv. jag är sur för att jag inte får som jag vill, JA! PRECIS SOM EN FEM ÅRING! låt mig va. hejdå.

No comments :

Post a Comment



Let's be friends!