Translate

Thursday 15 November 2012

A shot later maybe.

Sitter på jobbet och har precis ätit. pannkakor. fett gott. men iallafall, den här dagen såhär långt har vart väldigt stressig och förvirrande. Vet inte riktigt vad som sker och hur folk tänker. Ibland känns det som att folk inte tänker alls. Ååh. Om det fortsätter såhär så kommer jag nog få jobba rätt länge ikväll..

Men en god nyhet iallafall, Ikväll får vi främmande, en av Carls bästa vänner och hans flickvän kommer över, ska käka lite och så. (oj vad vuxen jag låter helt plötsligt.. det skulle ni nog inte tycka om ni fick höra Carl och Jon senare..) Men jag ser fram emot det. Var längesen jag träffade dom. :) Så alltid nått liksom.

Nu ska jag återgå till stressen, och kanske försöka få något gjort medans jag försöker få saker gjorda för alla andra. haha. but hey, thats my job. haha. vi hörs lite senare. puss. :)


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!