Translate

Sunday 25 November 2012

A lovely sunday roast.

Har precis ätit klart, var väldigt gott men man blir så sjukt mätt av sån mat, det är typ kött och potatis med skysås och en massa grönsaker. Men det är en massa andra konstiga saker också. Haha, väldigt gott!

Sitter just nu och myser i köket, funderar på hir jag ska kunna göra den här lägenheten mysig inför julen, och vilket godis jag ska göra. Knäck är ju en solklar kandidat. Haha och jordnöts choklad. Funderarpå om jag inte ska ta med lite till sverige också. :) det brukar vara min uppgift att dtå för godiset hemma hos mamma. :) och jag älskar att baka och sånt, så det har jag verkligen inget emot. Haha.

Hmm, någon som vet något bra ställe man kön köpa julbelysning som hänger ner som gardiner? Om ni vet vad jag menar? Dela gärna med er av den informationen i så fall. Haha. :)

Nu ska vi kolla klart på filmen strax, kollar på någon film om gangsters, tror att den heter the goodfellas? Eller något sånt. Väldigt bra film faktiskt. :) vi hörs imorgon snyggingar. Puss puss

No comments :

Post a Comment



Let's be friends!