Translate

Thursday 18 October 2012

Videoblogs and Kik

Sitter på kontoret just nu och chefen åkte precis. Dagarna går skit fort när man jobbar. Haha vet knappt vilken dsg det är liksom. Men jag har funderat.. mh spännande va.. jsg tror att jag ska sluta tjata om mitt jobb i min blogg. Jag menar det kan inte vara roligt att läsa om hur jag sitter på ett kontor? Så ah, jag ska bättra mig.

Kanske borde börja video blogga? Jag har funderat på det ett par dagar nu, men jag vet inte om jag ska göra det på svenska eller engelska? jag vet inte riktigt säkert vart ni bor ju. Men jag vet att det är lite överallt i världen.. så engelska kanske är det bästa alternativet? så alla kan förstå mig. haha

Och juste, jag har ju ingen telefon, men jag har hittat en app, eller min kompis tipsa om den. Kik, så jag finns där om det är någon som vill prata med mig. woho! rebeccaalvarsson heter jag iallafall. så ah, om ni känner för det liksom. haha. :)


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!