Translate

Monday 22 October 2012

Torka aldrig tårar utan handskar,

Kollade precis på första avsnittet av Torka aldrig tårar utan handskar, har inte riktigt fått in i huvudet om det är baserat på verkligheten och Jonas Gardell själv eller om han bara skrivit manuset. Men hur som helst så är det iallafall skit bra. Äkta på något sätt. Så för er som bor i Sverige eller förstår svenska så borde ni verkligen kolla på det. finns på svt play. :)

Ska nog snart gå och lägga mig faktiskt, är sjukt trött idag. tror att det är för att jag vaknade en massa gånger inatt, och har börjat få en massa konstiga drömmar. jag tror att jag tänker för mycket på saker jag inte tycker om, så drömmer jag om det. känns ju inte helt coolt kanske. men ah, får väl helt enkelt försöka fixa till det på något sätt. :)

Iallafall så säger jag god natt nu, så hörs vi imorgon. :) puss puss med er.


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!