Translate

Wednesday 17 October 2012

sweet chilli noodles,

Sitter på jobbet och svarar i telefon, typ. haha, jag lär mig snabbt! iallafall så har den här dagen gått väldigt fort såhär långt, men bara för att jag säger det nu så kommer väl resten av dagen att kännas som typ en miljon år. haha. Iallafall så har jag köpt en ny lunch, typ micro mat. hatar verkligen det, men tänkte att jag testar en ny tills jag hittar en jag gillar.. Men funderar seriöst på att bara laga min egen mat istället.. 

Men den här ser mest lovande ut. det är iallafall Sweet chilli chicken noodles eller något. Luktar lite knepigt också. haha så är lite rädd för att smaka. men ah, nog om min mat, 

Håller fortfarnade på med den där videon.. 3e dagen nu! vill verkligen ha den klar innan dagen är slut. Så att det enda som saknas är min vackra röst. haha. Kommer bli den officiella rösten för Procure Wizard. haha, ooh känner mig som en kändis redan nu. hahaha.  



No comments :

Post a Comment



Let's be friends!