Translate

Thursday 11 October 2012

rubrik - nej. för jag kan inte komma på någon!

Är så sjukt hungrig och trött just nu, slutar om typ 20 minuter men det känns lite som att vare sekund är en minut, typ. avlider av hunger eftersom att min lunch var.. speciell.. ahaha och har ingen aning om vad jag ska äta till middag heller. får tvinga min älskade pojkvän att laga mat så jag kan ligga och åma mig på golvet eller nått. hahaha.

Idag är iallafall sista dagen på den här arbetsveckan, Carl fyller ju år imorgon så vi är båda lediga, ja jag vet, började liksom i måndags? men nu blev det så iallafall, det var inte min idé. Så imorgon ska vi ut på äventyr! Ska in till Liverpool under dagen och jag är inte riktigt säker på vad som händer senare.. hmm..

Ahja, nu ska jag snart hoppa iväg till affären och köpa det sista till Carls födelsedag. :) Hoppas han blir glad. haha. har ju köpt en fin fin present till honom. ni får veta imorgon. vi hörs lite senare - om jag inte svultit ihjäl alltså. puss hej.

(ignorera mina Ilands problem, jag bara klagar - inget att bry sig om. haha synd om mig som sitter på jobbet och är hungrig eftersom att jag inte ville äta varma tomater, speciellt när det var jag som köpte dom..)


No comments :

Post a Comment



Let's be friends!