Translate

Wednesday 31 October 2012

RIP my brave little friends.

Man kan inte bara laga lite pannkakor?  typ några få liksom.. det går bara inte, jag tänkte att jag skulle laga en lunch till imorgon.. slutade med imorgon och på fredag.. och en i frysen.. hahah, bra där. ah juste, och jag åt två.. 11 pannkakor.. planerade typ 3. men ahja, nu behöver jag ju inte steka pannkakor på länge! haha. :D alltid något liksom. 

Tyvärr så förlorade jag 3 tappra soldater på kuppen. En penne pasta, som kunde vart underbart god.. en 8dels pannkaka, som tyvärr blev lite mycket väl steks, då den åkter under stekpannan och rakt ner i elden RIP. och så en pumpakärna, som jag inte riktigt vet vart den kom från, men jag är säker på att den hade vart den bästa av dom alla. Vila i frid. hahah. 



No comments :

Post a Comment



Let's be friends!